Kampanie na forach internetowych Online Ekspert i marketing szeptany

Narzędzia wykorzystywane w kampaniach na forach internetowych

  • Online Ekspert – oficjalny, podpisany imieniem i nazwiskiem przedstawiciel marki na forach 
  • Amplifying, czyli tzw. marketing szeptany – komunikacja w relacji konsument-konsument 
  • Monitoring Internetu – narzędzie pozwalające na bieżąco monitorować sytuację w sieci i lokalizować kluczowe wątki 

Mechanika kampanii na forach internetowych Online Ekspert i marketing szeptany 

  1. Monitorujemy fora internetowe i namierzamy wątki i dyskusje, w których chcemy wziąć udział z uwagi na cel kampanii
  2. Przygotowujemy treści w nawiązaniu do wcześniej opracowanego scenariusza komunikacji. W przypadku skomplikowanych merytorycznie zagadnień konsultujemy treści z klientem przed publikacją.
  3. Ekspercko i kontekstowo komunikujemy się w wybranych wątkach oraz tworzymy nowe, stymulujemy konsumentów do dyskusji. 

Kim jest Online Ekspert?

Jest jawnym i bezpiecznym sposobem komunikacji i uszczelnienia sprzedaży, docenianym przez konsumentów i uznane marki.

Jawnie doradza Twoim potencjalnym klientom, którzy szukają informacji przedzakupowych na forach internetowych. 

Online Ekspert dysponuje ekspercką wiedzą z Twojej branży:

  • posiada odpowiednie wykształcenie kierunkowe
  • przechodzi odpowiednie szkolenia dotyczące Twojej marki

Konsumenci bardzo cenią sobie jego eksperckie i kontekstowe doradztwo.

Dzięki poradom Online Eksperta zdecydowanie większa ilość konsumentów dokonuje ostatecznego zakupu Twojej marki. Wpisy Online Eksperta korzystnie wpływają na SEO i reputację Twojej marki w Google.

Dlaczego warto prowadzić kampanie na forach internetowych*?

40% konsumentów deklaruje, że zmieniło zdanie na temat marki pod wpływem opinii znalezionych w sieci

ok. 50% klientów w wybranych kategoriach przed zakupem sprawdza opinie na temat marki w Internecie

8 na 10 klientów, którzy podjęli dezycję na podstawie researchu w sieci nie zmienia jej w punkcie sprzedaży

70% konsumentów udzielających się na forach ufa informacjom, które tam znajdują – to ponad 6 milionów potencjalnych klientów.

Na 20 największych w Polsce forach internetowych jest zarejestrowanych8 760 000 konsumentów

63% porównuje modele produktów i szuka informacji o cenie

* Dane: Consumer Barometer with Google

Cennik kampanii Online Eksperta

Nasze doświadczenie bazuje
na ponad 270 kampaniach min. dla: