Kampania zintegrowana 'Narodowa Loteria Paragonowa'

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Wyniki

 

111 510 160

zgłoszonych paragonów

Dane za okres 1.10.2015 - 30.09.2016

Rekordowy dzień

Rekordowym dniem rejestracji paragonów był 31.09.2015r. Zarejestrowano wówczas prawie:

2,5 mlnparagonów

540 tys./ dzień

 

śr. liczba dziennie rejestrowanych
paragonów w październiku 2015

 

23 tys./ h

 

śr. liczba paragonów rejestrowanych
na godzinę w październiku 2015

Efekty

Wzrost liczby osób deklarujących, że gdy nie otrzymują paragonu, zawsze o niego proszą:

                                                

              przy zakupie towarów                                                                                przy zakupie usług

                                                

Ponad połowa responderów stwierdziła, że dzięki Loterii Paragonowej branie paragonów będzie czymś oczywistym i normalnym

responderów wskazało, że loteria będzie miała korzystny wpływ na stan finansów publicznych

38%

o tyle wzrosła liczba kas fiskalnych 1 kw. trwania loterii w branży fryzjerskiej i pozostałych zabiegach kosmetycznych. Wielkość obrotów wzrosła o 1/5.

                                                     

o tyle wzrosła liczba kas w rejestrujących w IV kw. 2015 r. w porównaniu do IV kw. 2014 r.

tyle wyniósł wzrost deklatowanych wpływów z VAT w premiowanej branży

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >