Kampania "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder „Mężczyzna Marzeń” realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

 

Kilka słów o wynikach kampanii 

Starannie przemyślana konstrukcja aplikacji konkursowej,  wykorzystanie potencjału wirusowego akcji oraz trafny dobór narzędzi wspierających pozwoliły wygenerować świetne wyniki kampanii Mężczyzna Marzeń.

 

Akcja "Posadź drzewo"

Czwarta edycja akcji „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji.

Więcej

Priorin Extra dla marki Bayer

5 610 wypełnienionych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt. 

Więcej

Narodowa Loteria Paragonowa

Agencja NuOrder zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej