Agencja interaktywna NuOrder

Nasza agencja specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych, których kręgosłupem jest digital, media interaktywne i Social Media. 
Wspieramy marki naszych klientów od etapu badań i strategii po pełną egzekucję kampanii.

Produkujemy serwisy (RWD), aplikacje mobilne, gry, spoty wideo do Internetu i TV. Dzięki marce 6ix Social Media realizujemy usługi w obszarze Social Media, działania z Influencerami i marketing rekomendacji. Prowadzimy oficjalne kampanie na forach internetowych. 

Misją naszej agencji interaktywnej jest wspieranie marek poprzez realizację zintegrowanych kampanii opartych gł. o digital, media interaktywne i Social Media.

 

W naszej agencji oferujemy kompleksową obsługę w w/w obszarach. Najlepszą rzeczą jaką można nam zlecić są kampanie zintegrowane łączące wszystkie w/w obszary. To właśnie nasze kompetencje w zakresie integracji działań najbardziej cenią nasi klienci.

Agencja posiada działy strategii, produkcji interaktywnej i animacji, mediów, Social Mediów.
Mamy szerokie doświadczenie w dużych aktywacjach i wykorzystaniu takich mechanizmów jak loterie i konkursy, współpracy z blogerami i Influencerami czy oficjalnych kampaniach na forach internetowych. 

Wierzymy, że marki potrzebują wiarygodnych partnerów, kórzy rozumieją ich biznes i będą stanowić długoterminowe wsparcie w obszarach digital, mediów interaktywnych i Social Media.
To, co cenią w nas klienci, to doradcze podejście do wyzwań marketingowych i umiejętnośc budowania synergii działań. Michał Siejak, CEO NuOrder

 

Właściciele agencji

Jako zarząd agencji czujemy się w pełni odpowiedzialni za efekty realizowanych przez nasz zespół kampanii.
Robimy wszystko, by być najbardziej rekomendowaną agencją interaktywną na rynku.

Michał Siejak

Założyciel i dyrektor zarządzający w agencji interaktywnej NuOrder.  
Prelegent konferencji i spotkań marketingowych oraz autor wielu artykułów dotyczących działań interaktywnych i rekomendacyjnych.

Klienci cenią jego konsultacyjne i doradcze podejście do zagadnień marketingowych i biznesowych.

Realizował projekty łączące ATL, digital, Social Media i działania mediowe m.in. dla takich klientów jak: Amica, Amol, AVIVA, Bakoma, Bayer, Big Star, Bosch, CEDC, Danfoss, DoppelHerz, eSKY, Flugger, Herbapol, Johnson-Johnson, Energa, Maspex, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Rozwoju, Nivea, Polpharma, PZPN, Unilever, Wonga.

Paweł Kasprzak

Partner w agencji interaktywnej NuOrder.

Zajmuje stanowisko head of strategy & client service.

8 letnie doświadczenie w planowaniu, implementacji i ewaluacji strategii działań interaktywnych marek. 

Ceniony za głębokie zrozumienie potrzeb marketingowych i biznesowych marek m.in. z kategorii: farmacja (suplementy, OTC, RX), FMCG. Budował i wdrażał strategie m.in. dla Doppelherz, Ibuprom, Demsa, Xylogel, Mediqskin, Help4Skin, DexaPico, Decubal, Nivea, DrWitt, Tarczyn, Łaciate, Bols, Absolwent, Żubrówka, MTV, Comedy Central.
Pracował dla Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Rozwoju, PKP Intercity, PZPN, PZT.

Z NuOrder związany od 2011 roku. Pasjonat zagadnień strategicznych związanych z konstrukcją i architekturą marki. Gościnny wykładowca WSB, UAM. Absolwent Szkoły Strategii Marki, UAM, University of Wolverhampton, Hogskolan Dalarna.