Digital
Jesteśmy agencją interaktywną, która oferuje pełne wsparcie
w obszarze strategii i produkcji digital.
Naszą siłą jest doświadczenie w integracji działań interaktywnych, kampanii mediowych i social mediów z pozostałymi kanałami komunikacji.
Pozycjonujemy się jako alternatywa dla sieciowych agencji interaktywnych.
Oferujemy konkurencyjną jakość, większą elastyczność i podejście smart.
Stali klienci naszej agencji doceniają naszą umiejętność realizowania rozbudowanych, wieloobszarowych kampanii zintegrowanych.
Jesteśmy agencją interaktywną, która oferuje pełne wsparcie
w obszarze strategii i produkcji digital.
Naszą siłą jest doświadczenie w integracji działań interaktywnych, kampanii mediowych i social mediów z pozostałymi kanałami komunikacji.
Wspieramy marki naszych klientów
w budowaniu insight'ów i strategii, kreacji Big Idei i platform komunikacji.
Klienci cenią naszą umiejętność implementacji Big Idei we wszystkie narzędzia kampanii zintegrowanych.
Wspieramy marki w planowaniu i realizacji kampanii w mediach digitalowych.
Dzięki naszym partnerom jesteśmy w stanie zaoferować również integrację w/w działań z kampaniami w TV, radiu i prasie.
Oferujemy wsparcie w planowaniu strategii i bieżącej obsłudze kanałów Social Media, kampaniach mediowych w tym kanale, kampaniach z udziałem influenserów, jawnych działaniach na forach internetowych
Nasza agencja zapewnia pełne wsparcie w obszarze kreacji & produkcji interaktywnych.
Nasza agencja zapewnia pełne wsparcie strategiczne, kreacyjne i produkcyjne w obszarze działań ATL.
spot TV, kampania digital & performance, www, seria Landing Page, Social Media, materiały BTL, szkolenia b2b, infolinia & czat, badania, fora internetowe.
Więcej o kampanii zintegrowanej Danfoss Link >Nasza agencja oferuje szerokie wsparcie w planowaniu i realizacji interaktywnych kampanii mediowych i integrację tych działań z pozostałymi kanałami.
zarejestrowanych paragonów
liczba zarejestrowanych w pierwszym miesiącu
rekordowa liczba paragonów zarejestrowanych jednego dnia
Nasza agencja oferuje wsparcie w planowaniu strategii i bieżącej obsłudze Social Media, kampaniach mediowych w tym kanale, kampaniach z udziałem influenserów, jawnych działaniach na forach internetowych.
280 tys. to liczba czytelników największego wątku na jednym z forów w kampanii BOSCH
Więcej o kampaniach na forach internetowych >Oferujemy pełne wsparcie marek farmaceutycznych w obszarze strategii i kreacji ATL,
marketingu interaktywnego, Social Media i kampanii mediowych.
Kampania agencji interaktywnej NuOrder „Mężczyzna Marzeń” realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
NuOrder wygrała przetarg na pełną obsługę social media marki Haribo. Agencja interaktywna odpowiada za strategię marki, profile na Facebooku i Instagramie, współpracę z Influencerami oraz realizację kampanii mediowej.
Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na realizację kampanii launchującej dla czeskiej marki Dotykačka, dostawcy systemów kasowych online. Do zadań agencji należało opracowanie strategii brandu, kreacja spotów TV i radiowych oraz zaplanowanie kampanii.
NuOrder wygrała przetarg na realizację kampanii zintegrowanej dla Target S.A. Agencja odpowiada za kompleksowe opracowanie i realizację kampanii promującej ekologiczny produkt do zwalczania chwastów.
Agencja interaktywna NuOrder odpowiada za kreację kolejnego spotu TV Da Grasso, największej polskiej sieci pizzerii. Do zadań NuOrder należy także całoroczna kampania digital.
Agencja NuOrder zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.
Czwarta edycja kampanii interaktywnej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji.
5 610 wypełnienionych interaktywnych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt
Agencja interaktywna NuOrder w ramach wygranego przetargu firmy Energa zrealizowała kampanię zintegrowaną promującą najnowszą, pakietową ofertę Energi Obrotu.
Agencja interaktywna NuOrder przeprowadziła launch marki systemu inteligentnego ogrzewania Danfoss Link. Partnerem w obszarze planowania i zakupu mediów w stacjach telewizyjnych był dom mediowy Codemedia.
Nasza agencja interaktywna obsługuje działania digital międzynarodowej sieci 43 kancelarii prawnych z 30 krajów.
Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się produkcją digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.
Agencja interaktywna NuOrder zajmuje się kompleksową obsługą marketingową Kabos - producenta lakierów hybrydowych i kosmetyków do pielęgnacji dłoni.
Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła właśnie szeroko zakrojoną kampanię reklamową.
Agencja interaktywna NuOrder przejmuje obsługę dwóch marek z portfolio Continental w digitalu i Social Media.
Agencja NuOrder współodpowiedzialna za kampanię Pucharu Davisa opartą m.in. o ATL, BTL, digital oraz Social Media.
Za launchem Magnesium 300+ – nowego preparatu magnezowego od firmy Boiron – stoi agencja interaktywna NuOrder.
Agencja interaktywna NuOrder po wygraniu przetargu zorganizowanego przez Grupę Maspex, poprowadziła kampanię w Social Media dla marki Kotlin.
Agencja interaktywna NuOrder zajmowała się prowadzeniem kampanii promocyjnej, budową serwisów i komunikacją w Social Media marek DrWitt Premium oraz Tarczyn.
Agencja NuOrder była odpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii, a także kompleksową obsługę polskiego fanpage’a i wsparcie działań Social Media w Grupie eSky.
Agencja interaktywna NuOrder po wygraniu przetargu, prowadziła działania marketingowe dla firmy Lafarge.
Działania obejmujące obsługę kanałów Social Media dla Żubrówki po stronie agencji interaktywnej NuOrder.
Agencja interaktywna NuOrder przygotowała trzy filmy poruszające tematy zmuszania do prostytucji, żebractwa oraz pracy niewolniczej.
Agencja interaktywna NuOrder stoi za zmianami dotyczącymi identyfikacji wizualnej marki Amica takimi jak: modyfikacja słowno-graficzna logotypu czy kreacja materiałów reklamowych.