Realizacje agencji

Działania interaktywne, spoty wideo, współpraca z Influencerami czy rozbudowane kampanie mediowe - naszych realizacjach znajdziesz połączenie tych wszystkich elementów.

Kampania zintegrowana "Mężczyzna marzeń" dla Nivea

Kampania agencji NuOrder „Mężczyzna Marzeń” realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Kampania zintegrowana „Narodowa Loteria Paragonowa”

Agencja NuOrder zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów. 

Agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii interaktywnej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji.

Kampania z Influencerami dla Priorin Extra (Bayer)

5 610 wypełnienionych interaktywnych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt 

Agencja interaktywna NuOrder z kampanią zintegrowaną dla Energa

Agencja interaktywna NuOrder w ramach wygranego przetargu firmy Energa zrealizowała kampanię zintegrowaną promującą najnowszą, pakietową ofertę Energi Obrotu.

Kampania zintegrowana dla Danfoss Link

Agencja interaktywna NuOrder przeprowadziła launch marki systemu inteligentnego ogrzewania Danfoss Link. Partnerem w obszarze planowania i zakupu mediów w stacjach telewizyjnych był dom mediowy Codemedia.

Libralex – obsługa digital międzynarodowej sieci 43 kancelarii prawnych

Nasza agencja interaktywna obsługuje działania digital międzynarodowej sieci 43 kancelarii prawnych z 30 krajów.

Fenedur – kolejny międzynarodowy klient naszej agencji interaktywnej

Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się produkcją digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.