Realizacje

Działania interaktywne, spoty wideo, współpraca z Influencerami czy rozbudowane kampanie mediowe - połączenie tych wszystkich elementów znajdziesz w naszych realizacjach.

Akcja "Posadź drzewo"

Czwarta edycja akcji interaktywnej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji.

Kampania "Mężczyzna marzeń" dla Nivea

Kampania agencji NuOrder „Mężczyzna Marzeń” realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Priorin Extra dla marki Bayer

5 610 wypełnienionych interaktywnych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt 

Narodowa Loteria Paragonowa

Agencja NuOrder zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.