Agencja interaktywna z kampanią zintegrowaną dla Lafarge

Agencja interaktywna NuOrder po wygraniu przetargu, prowadziła działania marketingowe dla firmy Lafarge.

Działania marketingowe dla firmy Lafarge po raz kolejny poprowadziła agencja interaktywna NuOrder.

W ramach współpracy z agencją interaktywną, została zaplanowana oraz zrealizowana strategia kampanii, która opierała się na zbudowaniu świadomości marki, a także wsparciu sprzedaży produktów firmy Lafarge.

Ponadto przeprowadzona została kampania performance, która miała na celu zdobycie leadów sprzedażowych. Do tego posłużono się takimi narzędziami jak: Google Display Network, Google AdWords czy RTB (Real Time Bidding). Przeprowadzono także kampanię na forach internetowych przy pomocy Online Eksperta, kampanię display oraz kampanię na YouTube.

Agencja interaktywna zajęła się także stworzeniem insertów prasowych oraz produkcją materiałów wideo, mających charakter edukacyjny. NuOrder pomoże także w finalizacji procesów sprzedażowych, wykorzystując w tym celu obsługę telemarketingową leadów, które udało się pozyskać w trakcie trwania kampanii.

„Agencja interaktywna NuOrder może pochwalić się dużym doświadczeniem marketingowym branży budowlanej. Na przedłużenie naszej współpracy wpływ miały ich kompetencje w tworzeniu strategii, a także odpowiednie nastawienie podczas prowadzenia i optymalizacji działań, które skupiają się wokół jasno wyznaczonych celów biznesowych.” – marketing manager firmy Lafarge.

 

Kampania zintegrowana "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana "Narodowa Loteria Paragonowa"

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

"Posadź drzewo" - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej