Agencja interaktywna z kampanią zintegrowaną dla marki Kabos

Agencja interaktywna NuOrder zajmuje się kompleksową obsługą marketingową Kabos - producenta lakierów hybrydowych i kosmetyków do pielęgnacji dłoni.

Kabos to polski producent lakierów hybrydowych. Ambasadorką marki jest Ewa Farna.

Kabos powierzył agencji NuOrder zbudowanie strategii komunikacji marki na 2019 rok, a także kompleksowe zarządzanie marką, Key Visual i brandbook, kreację, kampanie zasięgowe i sprzedażowe. Agencja zajmie się również budowaniem sprzedaży online, prowadzeniem zintegrowanych działań marketingowych i serii taktycznych akcji promocyjnych i sprzedażowych.

Inwestorem marki Kabos jest fundusz Mespila Investments Limited, który zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 300 milionów euro.

„Cieszymy się, że znaleźliśmy kompetentnego partnera, z którym będziemy mogli sprawnie budować markę Kabos i błyskawicznie skalować biznes.”

mówi Wojciech Przybyła, prezes Kabos Sp. z o.o., Investment and Business Development Manager Thumos Capital.

Agencja zajmie się również budowaniem sprzedaży online, prowadzeniem zintegrowanych działań marketingowych i serii taktycznych akcji promocyjnych i sprzedażowych.

Kampania zintegrowana "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana "Narodowa Loteria Paragonowa"

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

"Posadź drzewo" - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej