Agencja NuOrder z interaktywnym filmem dla IOM

Agencja interaktywna NuOrder przygotowała trzy filmy poruszające tematy zmuszania do prostytucji, żebractwa oraz pracy niewolniczej.

Prostytucja, żebractwo, praca niewolnicza – oto trzy zagadnienia, które zostały poruszone w filmach przygotowanych przez agencję interaktywną NuOrder dla Międzynarodowej Organizacji do Spraw Migracji (IOM).


Dzięki stworzonym filmom chcemy zwiększyć świadomość obywateli  poprzez konfrontację ich z sytuacjami, które noszą znamiona handlu ludźmi. Podjęte przez nas działania mają zbudować system rozpoznawania przesłanek, które świadczą o popełnieniu tego przestępstwa – mówi przedstawiciel Międzynarodowej Organizacji do Spraw Migracji (IOM).

NuOrder wraz z Woodpecker były odpowiedzialne za pełne przygotowanie produkcji: począwszy od opracowania scenariuszy, poprzez projekt interakcji i ścieżek narracji, aż do produkcji wideo oraz postprodukcji. Zajęto się także projektem oraz budową interface’u aplikacji.

Funkcję scenarzysty oraz reżysera pełnił Rafał Wójcik. Podczas prac nas scenariuszem pomocą służył mu Michał Szcześniak – autor filmu dokumentalnego „Punkt wyjścia”, który znalazł się na tzw. short liście nominowanych do Oscara w 2016 roku.

Zdjęcia do filmu wykonał Andrzej Szulkowski, który jako operator uczestniczył w produkcji „Wesela” Wojciecha Smarzowskiego. Podczas realizacji projektu, korzystano m.in. z techniki point of view, z racji na jego interaktywny charakter.

 

 

„Powinniśmy uświadomić sobie, że sceny odgrywane przez aktorów, nie zostały jedynie wymyślone na potrzeby filmu, lecz za każdą z nich kryją się ludzkie tragedie. Podobne historie dzieją się każdego dnia w naszym otoczeniu, jednak my często jesteśmy na nie obojętni, odwracamy głowę, usprawiedliwiając się natłokiem własnych spraw.” – Waldemar Obłoza.

Kampania zintegrowana "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana "Narodowa Loteria Paragonowa"

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

"Posadź drzewo" - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej