Digital i Social Media dla BestDrive i Uniroyal w agencji interaktywnej NuOrder

Agencja interaktywna NuOrder przejmuje obsługę dwóch marek z portfolio Continental w digitalu i Social Media.

Agencja interaktywna NuOrder przejmuje obsługę dwóch marek z portfolio Continental w digitalu i Social Media.

Na początku 2019 roku agencja NuOrder rozpoczęła współpracę z liderem branży oponiarskiej zarówno w Polsce jak i na świecie – koncernem Continental. Współpraca ta zaowocowała produkcją digitalową dla ważnych marek z portfolio firmy: BestDrive oraz Uniroyal. Przygotowano KV dla zaplanowanych kampanii i produkcję materiałów na platformy sprzedażowe.

Wraz z nastaniem marca współpraca została pogłębiona integrując dotychczasowe działania z Social Media. NuOrder odpowiadać będzie za kompleksowe prowadzenie komunikacji na Facebooku oraz kampanię mediową na tym portalu. Aby dopełnić działania w Social Media na profilu Uniroyal uruchomiony zostanie chatbot, który będzie ułatwiał użytkownikom wybór oraz zakup odpowiednich opon.

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >