Digital i Social Media dla BestDrive i Uniroyal w rękach agencji NuOrder

Agencja interaktywna NuOrder przejmuje obsługę dwóch marek z portfolio Continental w digitalu i Social Media.

Agencja interaktywna NuOrder przejmuje obsługę dwóch marek z portfolio Continental w digitalu i Social Media.

Na początku 2019 roku agencja NuOrder rozpoczęła współpracę z liderem branży oponiarskiej zarówno w Polsce jak i na świecie – koncernem Continental. Współpraca ta zaowocowała produkcją digitalową dla ważnych marek z portfolio firmy: BestDrive oraz Uniroyal. Przygotowano KV dla zaplanowanych kampanii i produkcję materiałów na platformy sprzedażowe.

Wraz z nastaniem marca współpraca została pogłębiona integrując dotychczasowe działania z Social Media. NuOrder odpowiadać będzie za kompleksowe prowadzenie komunikacji na Facebooku oraz kampanię mediową na tym portalu. Aby dopełnić działania w Social Media na profilu Uniroyal uruchomiony zostanie chatbot, który będzie ułatwiał użytkownikom wybór oraz zakup odpowiednich opon.

Kampania "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana "Narodowa Loteria Paragonowa"

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

"Posadź drzewo" - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej