eSky.pl z nową strategią przygotowaną przez agencję interaktywną NuOrder

Agencja NuOrder była odpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii, a także kompleksową obsługę polskiego fanpage’a i wsparcie działań Social Media w Grupie eSky.

Wśród grona klientów agencji interaktywnej NuOrder znajduje się firma eSky Group. W ramach współpracy agencja opracowała globalną strategię oraz była odpowiedzialna za wsparcie działań w Social Media wraz z obsługą polskiego fanpage'a.  

Prowadzono także kampanie performance w Social Media, która polegała na wsparciu sprzedaży oraz działania wizerunkowe.

 eSky jest liderem OTA (Online Travel Agency) w regionie CEE oraz jednym z największych graczy na obszarze południowo-amerykańskim.

„Wybraliśmy NuOrder, gdyż szukaliśmy partnera, który poza tradycyjną obsługą Social Mediów, zaoferuje także niebanalne metody budowania wizerunku w tych kanałach. Przygotowana strategia dla eSky.pl pomoże nam wytyczyć nowe kierunki komunikacji w branży travel.” – Rafał Bartoszewicz, Marketing Communication Director.

Kampania zintegrowana 'Mężczyzna marzeń'

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana 'Narodowa Loteria Paragonowa'

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

'Posadź drzewo' - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej