- Agencja interaktywna⇾
- Realizacje agencji interaktywnej⇾
- eSky.pl z nową strategią przygotowaną przez agencję interaktywną NuOrder
eSky.pl z nową strategią przygotowaną przez agencję interaktywną NuOrder
Agencja NuOrder była odpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii, a także kompleksową obsługę polskiego fanpage’a i wsparcie działań Social Media w Grupie eSky.

Wśród grona klientów agencji interaktywnej NuOrder znajduje się firma eSky Group. W ramach współpracy agencja opracowała globalną strategię oraz była odpowiedzialna za wsparcie działań w Social Media wraz z obsługą polskiego fanpage'a.
Prowadzono także kampanie performance w Social Media, która polegała na wsparciu sprzedaży oraz działania wizerunkowe.
eSky jest liderem OTA (Online Travel Agency) w regionie CEE oraz jednym z największych graczy na obszarze południowo-amerykańskim.
„Wybraliśmy NuOrder, gdyż szukaliśmy partnera, który poza tradycyjną obsługą Social Mediów, zaoferuje także niebanalne metody budowania wizerunku w tych kanałach. Przygotowana strategia dla eSky.pl pomoże nam wytyczyć nowe kierunki komunikacji w branży travel.” – Rafał Bartoszewicz, Marketing Communication Director.
Kampania zintegrowana 'Mężczyzna marzeń'
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
Kampania zintegrowana 'Narodowa Loteria Paragonowa'
Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.
'Posadź drzewo' - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak
Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji