eSky.pl z nową strategią przygotowaną przez agencję interaktywną NuOrder

Agencja NuOrder była odpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii, a także kompleksową obsługę polskiego fanpage’a i wsparcie działań Social Media w Grupie eSky.

Wśród grona klientów agencji interaktywnej NuOrder znajduje się firma eSky Group. W ramach współpracy agencja opracowała globalną strategię oraz była odpowiedzialna za wsparcie działań w Social Media wraz z obsługą polskiego fanpage'a.  

Prowadzono także kampanie performance w Social Media, która polegała na wsparciu sprzedaży oraz działania wizerunkowe.

 eSky jest liderem OTA (Online Travel Agency) w regionie CEE oraz jednym z największych graczy na obszarze południowo-amerykańskim.

„Wybraliśmy NuOrder, gdyż szukaliśmy partnera, który poza tradycyjną obsługą Social Mediów, zaoferuje także niebanalne metody budowania wizerunku w tych kanałach. Przygotowana strategia dla eSky.pl pomoże nam wytyczyć nowe kierunki komunikacji w branży travel.” – Rafał Bartoszewicz, Marketing Communication Director.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >