Fenedur – kolejny międzynarodowy klient naszej agencji interaktywnej

Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się produkcją digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.

Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się obsługą produkcji digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.

- Nasz klient poszukiwał poważnego partnera - doświadczonej agencji interaktywnej która będzie wspierała jego marki na lokalnych rynkach i służyła konsultingiem w obszarze działań marketingowych. Czynnikiem, który był decydujący w tym przetargu była jakość naszej strategii i stricte biznesowe postrzeganie działań marketingowych. Potwierdzeniem jakości naszej pracy jest przedłużenie i rozszerzenie współpracy

- mówi Michał Siejak, właściciel agencji interaktywnej NuOrder.

Kampania "Posadź drzewo"

Czwarta edycja kampanii „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej

Kampania "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Priorin Extra dla marki Bayer

5 610 wypełnienionych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt. 

Więcej