Fenedur – kolejny międzynarodowy klient naszej agencji interaktywnej

Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się produkcją digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.

Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się obsługą produkcji digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.

- Nasz klient poszukiwał poważnego partnera - doświadczonej agencji interaktywnej która będzie wspierała jego marki na lokalnych rynkach i służyła konsultingiem w obszarze działań marketingowych. Czynnikiem, który był decydujący w tym przetargu była jakość naszej strategii i stricte biznesowe postrzeganie działań marketingowych. Potwierdzeniem jakości naszej pracy jest przedłużenie i rozszerzenie współpracy

- mówi Michał Siejak, właściciel agencji interaktywnej NuOrder.

Kampania "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana "Narodowa Loteria Paragonowa"

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

"Posadź drzewo" - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej