Fenedur – kolejny międzynarodowy klient naszej agencji interaktywnej

Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się produkcją digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.

Nasza agencja interaktywna wygrała przetarg urugwajskiej firmy Fenedur i zajmuje się obsługą produkcji digital i wideo, obsługą mediów i kanałów Social Media dla marek Kropelka, Poxipol, Tadam.

- Nasz klient poszukiwał poważnego partnera - doświadczonej agencji interaktywnej która będzie wspierała jego marki na lokalnych rynkach i służyła konsultingiem w obszarze działań marketingowych. Czynnikiem, który był decydujący w tym przetargu była jakość naszej strategii i stricte biznesowe postrzeganie działań marketingowych. Potwierdzeniem jakości naszej pracy jest przedłużenie i rozszerzenie współpracy

- mówi Michał Siejak, właściciel agencji interaktywnej NuOrder.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >