Kampania Magnesium 300+ prowadzona przez agencję interaktywną NuOrder

Za launchem Magnesium 300+ – nowego preparatu magnezowego od firmy Boiron – stoi agencja interaktywna NuOrder.

Kampanię zintegrowaną dla Magnesium 300+ (preparatu magnezowego marki Boiron) poprowadziła agencja interaktywna NuOrder. Ambasadorką produktu przeznaczonego dla osób aktywnych i sportowców została trenerka Ania Lewandowska.

Agencja NuOrder opracowała kompleksowy plan wprowadzenia preparatu na rynek. Działania objęły stworzenie serwisu internetowego, przygotowanie strategii komunikacji, sesję fotograficzną i produkcję spotu reklamowego z Anią Lewandowską, kreację materiałów POS i infografik.

Kampania launchowa Magnesium 300+ to kolejny etap współpracy NuOrder z koncernem Boiron, po realizacjach dla innych marek z portfolio firmy, m.in. Oscillococcinum, Stodal, Drosetux. Wizerunkową kampanię zasięgową preparatu, która wsparła jego wejście do aptek, przygotował dział performance marketingu agencji.

Obsługa marketingowa marek farmaceutycznych to jedna ze specjalizacji NuOrder. Wśród dotychczasowych klientów agencji znajdują się m.in. firmy Bayer, GlaxoSmithKline, Polpharma, USP Zdrowie, Polpharmex, Valeant, Actavis, Gedeon Richter i marki takie, jak DoppelHerz czy Johnson & Johnson.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >