Kampania "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Kampania zintegrowana „Mężczyzna Marzeń” dla NIVEA

 

„Mężczyzna Marzeń”  - kampania naszej agencji zrealizowana dla NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy dzięki mechanizmom rekomendacji.

Koncern Beiersdorf nagrodził tą kampanię globalną nagrodą Best Practice.

Celem kampanii była edukacja konsumentek w zakresie benefitów linii produktów do stylizacji włosów NIVEA Straight & Easy oraz NIVEA Flexible Curls

Grupa docelowa obejmowała kobiety w wieku 18 – 40 lat.

 

Big Idea kampanii

Agencja zaproponowała ideę rozbudowanego konkursu z wykorzystaniem mechanizmu Member-get-Member pod nazwą „Mężczyzna Marzeń”.
Big idea zakładała stworzenie serwisu umożliwiającego wykreowanie oraz „układanie” wirtualnego mężczyzny - tak łatwo, jak łatwo układa się włosy z NIVEA Styling, niezależnie od tego, czy są proste, czy kręcone.

 

Narzędzia użyte w kampanii

  • Platforma konkursowa
  • Seeding
  • Mailingi
  • Komunikacja sms
  • Kampania odsłonowa
  • Kampania na forach internetowych
  • Telemarketing

 

Efekty kampanii

W ciągu dwóch miesięcy trwania akcji platforma konkursowa odnotowała:

  • 4,2 miliona odsłon serwisu akcji
  • ponad 900 tysięcy unikalnych użytkowników
  • ponad 420 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy trafili na serwis dzięki działaniom rekomendacyjnym (WoMM)
  • Średnią ilość odwiedzin serwisu podczas trwania konkursu ok. 30 tysięcy dziennie (Rekord padł 23 czerwca, gdy serwis odnotował 88 036 odwiedzin jednego dnia!)

Kampania zdobyła globalną nagrodę Best Practice przyznawaną przez koncern Beiersdorf.

 

 

Kampania zintegrowana "Narodowa Loteria Paragonowa"

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

"Posadź drzewo" - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej

Priorin Extra dla marki Bayer

5 610 wypełnienionych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt. 

Więcej