- Agencja interaktywna⇾
- Realizacje agencji⇾
- Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV
Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV
NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Kampania TV i radio dla Dotykačka
Agencja komunikacji zintegrowanej NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Odpowiadamy za strategię brandu na polskim rynku, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV, emitowanej we wszystkich głównych stacjach.
NuOrder wygrała przetarg na opracowanie i realizację kompleksowych działań w ramach kampanii ATL. Opracowaliśmy strategię dla wchodzącej na polski rynek marki systemów kasowych Dotykačka. Naszym zadaniem była także produkcja spotów radiowych i telewizyjnych. Spot, oparty o antagonistyczny duet restauratora i przestępcy-ciamajdy, wkrótce trafi do największych stacji radiowych i telewizyjnych.
Zakup mediów realizował dom mediowy Media Context, a badania koncepcji przeprowadził ARC Rynek i Opinia.
Spółka Dotykačka to niekwestionowany lider wśród dostawców systemów kasowych na czeskim rynku. System jest przeznaczony dla małych i średnich firm przede wszystkim z sektorów gastronomii, zakwaterowania, handlu i usług.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo
Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.
Kampania zintegrowana dla Target S.A. autorstwa agencji NuOrder
Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na opracowanie i realizację kampanii zintegrowanej dla Target S.A., producenta naturalnych środków do pielęgnacji roślin.