Kampania zintegrowana w Social Media dla marki Kotlin

Agencja interaktywna NuOrder po wygraniu przetargu zorganizowanego przez Grupę Maspex, poprowadziła kampanię w Social Media dla marki Kotlin.

Agencja interaktywna NuOrder zajęła się prowadzeniem kampanii w Social Media dla marki Kotlin.
W ramach tej kampanii opracowano strategię komunikacji marki na Facebooku oraz zajęto się prowadzeniem fanpage’a. Zasięgową kampanię Social Paid prowadził dział performance marketingu NuOrder.

Agencja interaktywna NuOrder może pochwalić się dużym doświadczeniem w działaniach w Social Media. Prowadzenie fanpage’a jest integrowane z prowadzonymi kampaniami Social Paid. Do tej pory agencja prowadziła działania dla marek jak Absolwent, Żubrówka, Cydr Lubelski, Gaspol czy Wonga.


Kotlin to producent postrzegany jako ekspert produktów pomidorowych, a zwłaszcza ketchupów. Istnieje w świadomości konsumentów jako marka, która produkuje wysokiej jakości produkty przygotowywane na bazie pomidorów.

Kampania zintegrowana 'Mężczyzna marzeń'

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej

Kampania TV i radio dla Dotykačka

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej