Kampania zintegrowana w Social Media dla marki Kotlin

Agencja interaktywna NuOrder po wygraniu przetargu zorganizowanego przez Grupę Maspex, poprowadziła kampanię w Social Media dla marki Kotlin.

Agencja interaktywna NuOrder zajęła się prowadzeniem kampanii w Social Media dla marki Kotlin.
W ramach tej kampanii opracowano strategię komunikacji marki na Facebooku oraz zajęto się prowadzeniem fanpage’a. Zasięgową kampanię Social Paid prowadził dział performance marketingu NuOrder.

Agencja interaktywna NuOrder może pochwalić się dużym doświadczeniem w działaniach w Social Media. Prowadzenie fanpage’a jest integrowane z prowadzonymi kampaniami Social Paid. Do tej pory agencja prowadziła działania dla marek jak Absolwent, Żubrówka, Cydr Lubelski, Gaspol czy Wonga.


Kotlin to producent postrzegany jako ekspert produktów pomidorowych, a zwłaszcza ketchupów. Istnieje w świadomości konsumentów jako marka, która produkuje wysokiej jakości produkty przygotowywane na bazie pomidorów.

Kampania zintegrowana "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana "Narodowa Loteria Paragonowa"

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

"Posadź drzewo" - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej