Agencja interaktywna NuOrder prowadzi Social Media dla marki Kotlin

Agencja interaktywna NuOrder po wygraniu przetargu zorganizowanego przez Grupę Maspex, poprowadziła kampanię w Social Media dla marki Kotlin.

Agencja interaktywna NuOrder zajęła się prowadzeniem kampanii w Social Media dla marki Kotlin.
W ramach tej kampanii opracowano strategię komunikacji marki na Facebooku oraz zajęto się prowadzeniem fanpage’a. Zasięgową kampanię Social Paid prowadził dział performance marketingu NuOrder.

Agencja interaktywna NuOrder może pochwalić się dużym doświadczeniem w działaniach w Social Media. Prowadzenie fanpage’a jest integrowane z prowadzonymi kampaniami Social Paid. Do tej pory agencja prowadziła działania dla marek jak Absolwent, Żubrówka, Cydr Lubelski, Gaspol czy Wonga.


Kotlin to producent postrzegany jako ekspert produktów pomidorowych, a zwłaszcza ketchupów. Istnieje w świadomości konsumentów jako marka, która produkuje wysokiej jakości produkty przygotowywane na bazie pomidorów.

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >