Kampania zintegrowana dla Danfoss Link

Agencja interaktywna NuOrder przeprowadziła launch marki systemu inteligentnego ogrzewania Danfoss Link. Partnerem w obszarze planowania i zakupu mediów w stacjach telewizyjnych był dom mediowy Codemedia.

Kampania zintegrowana dla Danfoss Link

 

Agencja interaktywna NuOrder zrealizowała dla marki Danfoss Link zintegrowaną kampanię „Jestem Smart”

Wielokanałowa kampania „Jestem smart” to launch marki na polskim rynku, który opiera się na komunikacji B2C i B2B. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości rozwiązań inteligentnego ogrzewania oferowanych przez firmę Danfoss.

Za planowanie i zakup kampanii telewizyjnej  odpowiadał dom mediowy Codemedia – partner agencji.

Danfoss Link to system inteligentnego sterowania ogrzewaniem, który można kontrolować z dowolnego miejsca na świecie poprzez aplikację mobilną Danfoss Link App.

Narzędzia użyte w kampanii

W ramach kampanii B2C przeprowadzono:

  • kampanię zasięgową w TV, Internecie, Social Media
  • działania performance marketingu
  • kampanię prasową i działania PR
  • komunikację w mediach społecznościowych
  • jawną kampanię na forach internetowych w formie Online Eksperta
  • wyprodukowano serwis www i serię LP
  • organizację i obsługę infolinii.

W ramach kampanii B2B przeprowadzono:

  • szkolenia i webinaria dla instalatorów w całym kraju
  • produkcję materiałów edukacyjnych - m.in. tutoriali video i e-learning
  • POS dla kanału sprzedaży hurtowej.

Kampania "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana "Narodowa Loteria Paragonowa"

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

"Posadź drzewo" - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej