Agencja interaktywna NuOrder z kampanią zintegrowaną dla Energa

Agencja NuOrder w ramach wygranego przetargu firmy Energa zrealizowała kampanię zintegrowaną promującą najnowszą, pakietową ofertę Energi Obrotu.

Zadaniem agencji NuOrder było kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie dla firmy Energa kampanii zintegrowanej produktu Multiochrona, najnowszej propozycji dla klientów indywidualnych.

Kampania miała charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Celem działań była zmiana postrzegania wizerunku marki na bardziej nowoczesny, dotarcie do młodych odbiorców oraz pozyskanie leadów sprzedażowych.

NuOrder jest autorem koncepcji spotu przeznaczonego do kampanii internetowej oraz interaktywnego filmu video, który zostanie wykorzystany w kampanii mailingowej.

Agencja jest także odpowiedzialna za stworzenie Key Visual’a akcji, Landing Page’a, nośników na potrzeby działań mediowych oraz działania direct marketingu.

Za zakup mediów będzie odpowiadał  Dom Mediowy MullenLowe MediaHub.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >