Agencja interaktywna NuOrder z kampanią zintegrowaną dla Energa

Agencja NuOrder w ramach wygranego przetargu firmy Energa zrealizowała kampanię zintegrowaną promującą najnowszą, pakietową ofertę Energi Obrotu.

Zadaniem agencji NuOrder było kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie dla firmy Energa kampanii zintegrowanej produktu Multiochrona, najnowszej propozycji dla klientów indywidualnych.

Kampania miała charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Celem działań była zmiana postrzegania wizerunku marki na bardziej nowoczesny, dotarcie do młodych odbiorców oraz pozyskanie leadów sprzedażowych.

NuOrder jest autorem koncepcji spotu przeznaczonego do kampanii internetowej oraz interaktywnego filmu video, który zostanie wykorzystany w kampanii mailingowej.

Agencja jest także odpowiedzialna za stworzenie Key Visual’a akcji, Landing Page’a, nośników na potrzeby działań mediowych oraz działania direct marketingu.

Za zakup mediów będzie odpowiadał  Dom Mediowy MullenLowe MediaHub.

Kampania "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana "Narodowa Loteria Paragonowa"

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

"Posadź drzewo" - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej