Kampania zintegrowana dla Target S.A.

Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na opracowanie i realizację kampanii zintegrowanej dla Target S.A., producenta naturalnych środków do pielęgnacji roślin.

Kampania zintegrowana dla Target S.A.

 

W ramach wygranego przetargu agencja interaktywna NuOrder realizuje zintegrowaną kampanię dla Target S.A., producenta naturalnych środków do pielęgnacji roślin. Naszym zadaniem było kompleksowe opracowanie i realizacja kampanii promującej ekologiczny produkt do zwalczania chwastów.

NuOrder odpowiada za opracowanie big idei, badania FGI, produkcję spotu i realizację kampanii digitalowej. Współpraca obejmuje również działania z Influencerami oraz content marketing.

W ramach projektu przygowaliśmy animowany spot - product explainer video, obrazujący właściwy sposób użycia i działanie środka Effect 24h. W kwietniu spot trafił do sieci (YouTube, VOD, Google Marketing Platform i Facebook video). Kampania potrwa do lata, a jej celem jest budowa świadomości marki i wsparcie sprzedaży.

Target S.A. to jeden z liderów na rynku naturalnych środków ochrony roślin. Wielokrotnie nagradzany za swoje produkty. Przedsiębiorstwo jest także twórcą aplikacji Dr Kwiatek, która pozwala zidentyfikować szkodnika rośliny i dobrać odpowiedni produkt do zwalczania go.

Kampania zintegrowana 'Mężczyzna marzeń'

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Kampania TV i radio dla Dotykačka

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >