- Agencja interaktywna⇾
- Realizacje agencji⇾
- Agencja interaktywna NuOrder prowadzi Social Media dla marki Żubrówka
Agencja interaktywna NuOrder prowadzi Social Media dla marki Żubrówka
Działania obejmujące obsługę kanałów Social Media dla Żubrówki po stronie agencji interaktywnej NuOrder.

Nasza agencja interaktywna zajęła się kompleksową obsługą kanałów Social Media dla Żubrówki.
Działania na Facebooku i Pintereście skupiły się na budowaniu światów, które ukazywałyby walory różnych wariantów smakowych marki z portfolio CEDC tj. Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Palonej oraz Żubrówki Białej. Świat każdej z promowanych marek ubogacono poprzez zaprojektowanie sensorycznych kreacji graficznych, dedykowanych dla każdej z osobna, a także interesujących aplikacji, które nawiązywały do stworzonych światów.
Ponadto agencja zajęta była całodobowym monitorowaniem aktywności fanów marki, a także prowadzeniem komunikacji w kilku językach z racji na spory odsetek obserwujących, którzy mieszkają poza terenami Polski.
Budowanie marki w Social Media był procesem, który ilustrują poniższe infografiki.
'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA
Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.
Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo
Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.
Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV
NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.