Kampania zintegrowana w Social Media dla marki Żubrówka

Działania obejmujące obsługę kanałów Social Media dla Żubrówki po stronie agencji interaktywnej NuOrder.

Nasza agencja interaktywna zajęła się kompleksową obsługą kanałów Social Media dla Żubrówki.
Działania na Facebooku i Pintereście skupiły się na budowaniu światów, które ukazywałyby walory różnych wariantów smakowych marki z portfolio CEDC tj. Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Palonej oraz Żubrówki Białej. Świat każdej z promowanych marek ubogacono poprzez zaprojektowanie sensorycznych kreacji graficznych, dedykowanych dla każdej z osobna, a także interesujących aplikacji, które nawiązywały do stworzonych światów.



Ponadto agencja zajęta była całodobowym monitorowaniem aktywności fanów marki, a także prowadzeniem komunikacji w kilku językach z racji na spory odsetek obserwujących, którzy mieszkają poza terenami Polski.

Budowanie marki w Social Media był procesem, który ilustrują poniższe infografiki.

 

Kampania zintegrowana 'Mężczyzna marzeń'

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Kampania TV i radio dla Dotykačka

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >