Kampania zintegrowana w Social Media dla marki Żubrówka

Działania obejmujące obsługę kanałów Social Media dla Żubrówki po stronie agencji interaktywnej NuOrder.

Nasza agencja interaktywna zajęła się kompleksową obsługą kanałów Social Media dla Żubrówki.
Działania na Facebooku i Pintereście skupiły się na budowaniu światów, które ukazywałyby walory różnych wariantów smakowych marki z portfolio CEDC tj. Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Palonej oraz Żubrówki Białej. Świat każdej z promowanych marek ubogacono poprzez zaprojektowanie sensorycznych kreacji graficznych, dedykowanych dla każdej z osobna, a także interesujących aplikacji, które nawiązywały do stworzonych światów.



Ponadto agencja zajęta była całodobowym monitorowaniem aktywności fanów marki, a także prowadzeniem komunikacji w kilku językach z racji na spory odsetek obserwujących, którzy mieszkają poza terenami Polski.

Budowanie marki w Social Media był procesem, który ilustrują poniższe infografiki.

 

Kampania zintegrowana 'Mężczyzna marzeń'

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana 'Narodowa Loteria Paragonowa'

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

'Posadź drzewo' - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej