Libralex – obsługa digital międzynarodowej sieci 43 kancelarii prawnych

Nasza agencja interaktywna obsługuje działania digital międzynarodowej sieci 43 kancelarii prawnych z 30 krajów.

Po wygraniu przetargu agencja interaktywna NuOrder obsługuje działania digital międzynarodowej sieci 43 kancelarii prawnych reprezentujących 30 krajów zlokalizowanych w Europie, Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej i na Bliskim Wschodzie.
Komunikacja jest prowadzona w 3 językach.

Celem działań jest budowanie wizerunku profesjonalnej i wiarygodnej biznesowo organizacji, która może prowadzić międzynarodową obsługę prawną klientów w różnych krajach.

Dodatkowym elementem wspierającym działania sieci jest Intranet – wewnętrzny system dla pracowników zrzeszonych kancelarii, oferujący m.in. wspólną przestrzeń dyskową, uwspólniony kalendarz, dostęp do przygotowywanych przez kancelarie publikacji.  

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją interaktywną NuOrder, ponieważ na etapie przetargu wykazała ona najcelniejsze zrozumienie procesów biznesowych zachodzących w naszym stowarzyszeniu. Zależało nam na kompetentnym partnerze, który inspiruje nas do spojrzenia szerszego niż czysto narzędziowe – mówi Anna Masiota, kancelaria Masiota – Adwokaci i Radcowie Prawni.

Stowarzyszenie Libralex  zostało założone w 1992 roku w odpowiedzi na potrzebę zapewnienia klientom najwyższych standardów obsługi prawnej niezależnie od Państwa, w którym się znajdują.

 

Kampania zintegrowana 'Mężczyzna marzeń'

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana 'Narodowa Loteria Paragonowa'

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

'Posadź drzewo' - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej