Libralex – agencja NuOrder obsługuje sieć 43 kancelarii prawnych

Nasza agencja interaktywna obsługuje działania digital międzynarodowej sieci 43 kancelarii prawnych z 30 krajów.

Po wygraniu przetargu agencja interaktywna NuOrder obsługuje działania digital międzynarodowej sieci 43 kancelarii prawnych reprezentujących 30 krajów zlokalizowanych w Europie, Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej i na Bliskim Wschodzie.
Komunikacja jest prowadzona w 3 językach.

Celem działań jest budowanie wizerunku profesjonalnej i wiarygodnej biznesowo organizacji, która może prowadzić międzynarodową obsługę prawną klientów w różnych krajach.

Dodatkowym elementem wspierającym działania sieci jest Intranet – wewnętrzny system dla pracowników zrzeszonych kancelarii, oferujący m.in. wspólną przestrzeń dyskową, uwspólniony kalendarz, dostęp do przygotowywanych przez kancelarie publikacji.  

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją interaktywną NuOrder, ponieważ na etapie przetargu wykazała ona najcelniejsze zrozumienie procesów biznesowych zachodzących w naszym stowarzyszeniu. Zależało nam na kompetentnym partnerze, który inspiruje nas do spojrzenia szerszego niż czysto narzędziowe – mówi Anna Masiota, kancelaria Masiota – Adwokaci i Radcowie Prawni.

Stowarzyszenie Libralex  zostało założone w 1992 roku w odpowiedzi na potrzebę zapewnienia klientom najwyższych standardów obsługi prawnej niezależnie od Państwa, w którym się znajdują.

 

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >