Libralex – agencja NuOrder obsługuje sieć 43 kancelarii prawnych

Nasza agencja interaktywna obsługuje działania digital międzynarodowej sieci 43 kancelarii prawnych z 30 krajów.

Po wygraniu przetargu agencja interaktywna NuOrder obsługuje działania digital międzynarodowej sieci 43 kancelarii prawnych reprezentujących 30 krajów zlokalizowanych w Europie, Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej i na Bliskim Wschodzie.
Komunikacja jest prowadzona w 3 językach.

Celem działań jest budowanie wizerunku profesjonalnej i wiarygodnej biznesowo organizacji, która może prowadzić międzynarodową obsługę prawną klientów w różnych krajach.

Dodatkowym elementem wspierającym działania sieci jest Intranet – wewnętrzny system dla pracowników zrzeszonych kancelarii, oferujący m.in. wspólną przestrzeń dyskową, uwspólniony kalendarz, dostęp do przygotowywanych przez kancelarie publikacji.  

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją interaktywną NuOrder, ponieważ na etapie przetargu wykazała ona najcelniejsze zrozumienie procesów biznesowych zachodzących w naszym stowarzyszeniu. Zależało nam na kompetentnym partnerze, który inspiruje nas do spojrzenia szerszego niż czysto narzędziowe – mówi Anna Masiota, kancelaria Masiota – Adwokaci i Radcowie Prawni.

Stowarzyszenie Libralex  zostało założone w 1992 roku w odpowiedzi na potrzebę zapewnienia klientom najwyższych standardów obsługi prawnej niezależnie od Państwa, w którym się znajdują.

 

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >