Modyfikacja identyfikacji wizualnej marki Amica po stronie agencji interaktywnej NuOrder

Głównym zadaniem agencji interaktywnej NuOrder było zmodyfikowanie identyfikacji wizualnej marki Amica.

Zmianom uległo przede wszystkim logo marki, wraz z dodaniem do niego hasła „for living”. Zmiany słowno-graficzne ściśle wiążą się z opracowaną nową strategią komunikacji marki. Poza tym przygotowano kreacje materiałów korporacyjnych oraz reklamowych, w których bardziej niż dotychczas postawiono na wyeksponowanie kolorystyki, jednoznacznie kojarzonej z marką Amica.

„Wraz z początkiem roku rozpoczęliśmy prowadzenie zintensyfikowanych badań rynkowych, które dotyczyły zarówno naszej marki, jak i tego, w jaki sposób klienci postrzegają nasze produkty. Dzięki zdobytej wiedzy, mogliśmy wdrożyć widoczne zmiany, a ich głównym elementem stał się logotyp.” – podsumował Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica.

Amica jest największym producentem sprzętu gospodarstwa domowego w Polsce. W swojej ofercie posiadają szeroką gamę urządzeń AGD, które korzystają z najnowszych technologii i cieszą się nietuzinkowym designem.

Kampania zintegrowana 'Mężczyzna marzeń'

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Kampania TV i radio dla Dotykačka

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >