Agencja interaktywna z nową strategią dla marek Grupy Maspex

Agencja interaktywna NuOrder zajmowała się prowadzeniem kampanii promocyjnej, budową serwisów i komunikacją w Social Media marek DrWitt Premium oraz Tarczyn.

Współpraca Grupy Maspex oraz agencji interaktywnej NuOrder zaowocowała opracowaniem strategii komunikacji marek w Social Media. Agencja była odpowiedzialna również za zbudowane serwisy obu marek oraz prowadzenie zasięgowych, całorocznych kampanii Social Paid.

Tak samo DrWitt, jak i Tarczyn stale i w aktywny sposób dbają o komunikację ze swoimi fanami, wykorzystując do tych celów profile marek na Facebooku. Dzięki współpracy z NuOrder zyskały one również dedykowane strony internetowe. Głównym towarzyszem platform komunikacji internetowej marki Tarczyn jest hasło: „Bogactwo owoców”, które jest utożsamiane z samą marką. Jeśli chodzi o DrWitt Premium – Inwestycja w zdrowie to kluczowe motto tej marki, idące w parze z jej działaniami.

Kampania zintegrowana 'Mężczyzna marzeń'

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana 'Narodowa Loteria Paragonowa'

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

'Posadź drzewo' - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej