Agencja interaktywna z nową strategią dla marek Grupy Maspex

Agencja interaktywna NuOrder zajmowała się prowadzeniem kampanii promocyjnej, budową serwisów i komunikacją w Social Media marek DrWitt Premium oraz Tarczyn.

Współpraca Grupy Maspex oraz agencji interaktywnej NuOrder zaowocowała opracowaniem strategii komunikacji marek w Social Media. Agencja była odpowiedzialna również za zbudowane serwisy obu marek oraz prowadzenie zasięgowych, całorocznych kampanii Social Paid.

Tak samo DrWitt, jak i Tarczyn stale i w aktywny sposób dbają o komunikację ze swoimi fanami, wykorzystując do tych celów profile marek na Facebooku. Dzięki współpracy z NuOrder zyskały one również dedykowane strony internetowe. Głównym towarzyszem platform komunikacji internetowej marki Tarczyn jest hasło: „Bogactwo owoców”, które jest utożsamiane z samą marką. Jeśli chodzi o DrWitt Premium – Inwestycja w zdrowie to kluczowe motto tej marki, idące w parze z jej działaniami.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >