Priorin Extra dla marki Bayer

5 610 wypełnienionych ankiet i średnio 151 016 wyświetleń na bloga z informacjami promującymi produkt. 

Akcja na 50 blogerkach i seeding produktów do czytelników

 

Do współpracy zaprosiliśmy 50 blogerek piszących o kondycji włosów i recenzujących kosmetyki. Każda z nich mogła przetestować produkt i zaprosić swoje czytelniczki do wzięcia udziału w ankiecie, 10 pozytywnie zakwalifikowanych czytelniczek danego bloga otrzymało 3 miesięczną kurację.

 

Wyniki

 

50

 

blogerek

 

195

 

publikacji na blogach

1754

 

komentarzy pod publikacjami

 

 

5610

 

wypełnionych ankiet na stronie

 

 

500

 

zakwalifikowanych konsumentek otrzymało 3 miesięczną kurację

Dane z akcji

Dane z monitoringu

Akcja "Posadź drzewo"

Czwarta edycja akcji „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji.

Więcej

Kampania "Mężczyzna marzeń"

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Narodowa Loteria Paragonowa

Agencja NuOrder zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej