Agencja interaktywna NuOrder ponownie dla marki Da Grasso

Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła właśnie szeroko zakrojoną kampanię reklamową.

Wraz z nastaniem lutego wystartowała pierwsza promocyjna odsłona marki DaGrasso w telewizji. Za kreację spotu i produkcję digital odpowiedzialna jest agencja NuOrder. Natomiast strategią, prowadzonymi działaniami i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Codemedia. Kampania obejmuje obecność marki w obszarze 360°.

DaGrasso to spółka z przeszło 20-letnim doświadczeniem, a „Laur Konsumenta” czy tytuł „Jakości Roku” to tylko niektóre spośród wielu nagród, które klienci przyznawali tej marce.

Spot telewizyjny w obszarze kreacji zarówno odnosi się jak i rozwija wypracowane przez markę elementy komunikacji, takie jak: postaci personifikujące poszczególne smaki pizzy. Całą produkcję wykonano jako animację 3D z elementami fotograficznymi i skanami obiektów.

W ramach promocji telewizyjnej spot zostanie emitowany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, a także w stacjach tematycznych: TVN7, Polsat News, AXN, TTV oraz Polsat Sport. Ponadto spot będzie wyświetlany równolegle na platformach VOD – Player, IPLA oraz na YouTube’ie.

Poza promocją spotu na platformach VOD oraz w telewizji, przewiduje się kolejne odsłony – w Social Media, a także te intensyfikujące sprzedaż zarówno online, jak i w lokalach.

Kampania ma na celu rozpowszechnić stałą ofertę DaGrasso – duża pizza w cenie średniej przy zakupie napoju. Dom mediowy odpowiada także za całoroczne wsparcie marki w realizacji działań reklamowych, w tym za kampanie promujące sezonowe okazje.

DaGrasso stara się komunikować ze swoimi konsumentami w tonie, który jest swobodny i przyjacielski. Również w takiej narracji przewiduje się dalsze działania marki.

 

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >