Agencja interaktywna NuOrder dla Da Grasso - Spot TV i kampania digital

NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską siecią pizzerii. Agencja interaktywna odpowiada za kreację spotu TV i całoroczne działania mediowe w digitalu.

Spot TV i kampania digital dla
Da Grasso

 

Kontynuujemy współpracę z największą polską siecią pizzerii. Odpowiadamy za kreację animowanego spotu oraz całoroczne działania mediowe w digitalu. Dom mediowy MEDIA DATA MIND zajął sie planowaniem i przeprowadzeniem kampanii TV.

Animowany spot "Z tymi i z tymi" stanowi rozwinięcie wypracowanej wcześniej platformy komunikacji - "Rodzina Da Grasso". Produkcja wykonana w formie animacji 3D, została wzbogacona o precyzyjne modele pizzy, opracowane z wykorzystaniem skanera 3D.

NuOrder odpowiada także za całoroczne działania mediowe da Grasso w digitalu (Search, Facebook, Programmatic), których celem jest dobudowanie zasięgu do flightów TV i bezpośrednie wsparcie sprzedaży.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z biznesowych efektów zeszłorocznej kampanii i faktu, że wspólnie z NuOrder udało nam się wypracować wyraźny, autorski koncept platformy komunikacji „Rodzina Da Grasso”.
Zeszłoroczny spot został świetnie przyjęty zarówno przez naszych klientów jak i franczyzobiorców, więc zakładamy, że w tym roku będzie podobnie, tym bardziej, że obie kreacje zostały gruntownie przebadane.” – mówi Magdalena Piróg, prezes Da Grasso.

Za badania koncepcji odpowiada ARC Rynek i Opinia.

Nowy spot TV dla Da Grasso

Agencja interaktywna NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską franczyzową siecią pizzerii Da Grasso. Odpowiadamy za produkcję już trzeciego spotu w ramach wypracowanej przez nas platformy komunikacji "Rodzina Da Grasso".

Więcej >

MotoMega – platforma e-commerce do sprzedaży aut

NuOrder odpowiada za strategię wchodzącej na polski rynek marki, kreację i produkcję serwisu e-commerce. Agencja zaplanowała także zintegrowaną kampanię launchującą, opartą o działania programatyczne w digitalu, a także bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Więcej >

Strona wizerunkowa i nowy e-commerce dla Herbapolu Lublin

Agencja interaktywna odpowiada za wdrożenie nowej strony wizerunkowej i sklepu internetowego oraz integrację z wewnętrznymi systemami firmy. NuOrder prowadzi także kampanię ongoing i odpowiada za stałą obsługę sklepu.

Więcej >