Agencja interaktywna NuOrder dla Da Grasso - Spot TV i kampania digital

NuOrder kontynuuje współpracę z największą polską siecią pizzerii. Agencja interaktywna odpowiada za kreację spotu TV i całoroczne działania mediowe w digitalu.

Spot TV i kampania digital dla
Da Grasso

 

Kontynuujemy współpracę z największą polską siecią pizzerii. Odpowiadamy za kreację animowanego spotu oraz całoroczne działania mediowe w digitalu. Dom mediowy MEDIA DATA MIND zajął sie planowaniem i przeprowadzeniem kampanii TV.

Animowany spot "Z tymi i z tymi" stanowi rozwinięcie wypracowanej wcześniej platformy komunikacji - "Rodzina Da Grasso". Produkcja wykonana w formie animacji 3D, została wzbogacona o precyzyjne modele pizzy, opracowane z wykorzystaniem skanera 3D.

NuOrder odpowiada także za całoroczne działania mediowe da Grasso w digitalu (Search, Facebook, Programmatic), których celem jest dobudowanie zasięgu do flightów TV i bezpośrednie wsparcie sprzedaży.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z biznesowych efektów zeszłorocznej kampanii i faktu, że wspólnie z NuOrder udało nam się wypracować wyraźny, autorski koncept platformy komunikacji „Rodzina Da Grasso”.
Zeszłoroczny spot został świetnie przyjęty zarówno przez naszych klientów jak i franczyzobiorców, więc zakładamy, że w tym roku będzie podobnie, tym bardziej, że obie kreacje zostały gruntownie przebadane.” – mówi Magdalena Piróg, prezes Da Grasso.

Za badania koncepcji odpowiada ARC Rynek i Opinia.

'Mężczyzna marzeń' akcja agencji interaktywej NuOrder dla NIVEA

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej >

Agencja NuOrder - kompleksowa obsługa social media Haribo

Agencja interaktywna NuOrder opracowała strategię marketingową popularnej marki żelków, odpowiada za jej profile na Facebooku i Instagramie, współpracuje z Influencerami oraz realizuje kampanię mediową.

Więcej >

Agencja interaktywna NuOrder dla marki Dotykacka - kampania zintegrowana i spot TV

NuOrder zrealizowała kampanię launchującą dla czeskiego dostawcy systemów kasowych online Dotykačka. Agencja interaktywna była odpowiedzialna za strategię brandu, kreację spotów radiowych i telewizyjnych oraz planowanie kampanii TV.

Więcej >