Zintegrowana kampania Davis Cup dla BNP Paribas i PZT

Agencja NuOrder współodpowiedzialna za kampanię Pucharu Davisa opartą m.in. o ATL, BTL, digital oraz Social Media.

Głównym zadaniem agencji NuOrder oraz 6ix Social Media było wypromowanie Davis Cup – wydarzenia organizowanego przez Polski Związek Tenisowy. Celem kampanii był wzrost zasięgu Pucharu wśród grupy, którą wskazał klient – osób amatorsko i półamatorsko uprawiających tenisa oraz fanów tejże dyscypliny.

 Strona internetowa

Agencja interaktywna NuOrder odpowiadała za budowę serwisu RWD, który obsługiwał Davis Cup. Podczas trwania kampanii odnotowano 16 250 nowych użytkowników serwisu.

Facebook, Google+ oraz YouTube

Agencja 6ix Social Media opracowała posty oraz kreacje graficzne na Facebooku: zostały przedstawione sylwetki zawodników obu drużyn biorących udział w wydarzeniu, a także stworzono infografikę przedstawiającą najciekawsze informacje dotyczące Davis Cup oraz tenisa w kraju i na świecie.

Agencja wprowadziła również PZT na platformę społecznościową Google+.

Dostęp do odbiorców na Facebooku oraz Google+ umożliwił nam zorganizowanie konkursu, który nawiązywał do głównego claimu kampanii: „Czekamy na Wasz doping”. Zadaniem uczestników konkursu było stworzenie hasła, które miało zagrzewać polską drużynę, walczącą z zawodnikami z Australii.  

Stworzono także oficjalne konto Polskiego Związku Tenisowego na YouTube, gdzie zamieszczane są materiały dotyczące PZT.

Nowe video

Dla promocji Pucharu Davisa został stworzony showreel, który dzięki wsparciu kampanii na YouTube, zyskał grono prawie 48 tysięcy odbiorców.

Głównym zadaniem kampanii było przekazanie najważniejszych informacji dotyczących Davis Cup, a także odświeżanie wizerunku PZT wśród docelowych odbiorców.

Kampania mailingowa do trenerów i kibiców

Za koordynację kampanii mailingowej oraz zaproszeń MMS-owych w formie video odpowiadała agencja interaktywna NuOrder. Kampanię kierowano do członków Polskiego Związku Tenisowego, szkółek tenisowych, a także trenerów tej dyscypliny.

Zdecydowano się na zaangażowanie trenerów oraz szkółek tenisowych, aby móc w skuteczny i szybki sposób dotrzeć do osób interesujących się tenisem ziemnym, a w szczególności – uprawiających tę dyscyplinę.

Online Ekspert – wsparcie na forach internetowych

Ważnym wsparciem dla promocji Pucharu Davisa była kampania dla Online Ekspert – oficjalnego przedstawiciela Polskiego Związku Tenisowego.

Kampania Online Eksperta miała na celu skróć proces zakupowy, podając pełne informacje dotyczące ceny i możliwych wariantów dokonywania zakupu biletów. Przeprowadzono ją na przełomie sierpnia i września, a w trakcie trwania kampanii wstawiono przeszło 300 postów na 110 forach internetowych.

Przedstawiciel PZT starał się zachęcić internautów do uczestnictwa w Pucharze Davisa, odpowiadając na pytania oraz kierując zainteresowanych do kas biletowych na warszawskim Torwarze tudzież na stronę internetową Polskiego Związku Tenisowego. Starania Online Ekspert przyniosły znaczny wzrost ilości wzmianek dotyczących PZT jak i samego Pucharu Davisa. 

Podsumowanie kampanii

Zintegrowaną kampanię oparto na claimie: „Czekamy na Wasz doping”, który był adresowany do wąskiej grupy odbiorców.

Wykorzystując różne kanały komunikacji (tj. Facebook, Google+, YT czy fora internetowe) w połączeniu ze wsparciem mediowym oraz kampanią mailingową i MMS-ową, udało się dotrzeć z informacjami o wydarzeniu do grupy docelowej.

Skutkowało to zapełnieniem stadionu aż po brzegi i dzielnym dopingiem ze strony naszych kibiców.

 

Kampania zintegrowana 'Mężczyzna marzeń'

Kampania agencji NuOrder "Mężczyzna Marzeń" realizowana dla marki NIVEA wygenerowała 900 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 420 tysięcy trafiło na serwis z polecenia, dzięki zaimplementowanym mechanizmom WoMM.

Więcej

Kampania zintegrowana 'Narodowa Loteria Paragonowa'

Agencja NuOrder wraz z partnerem Unique One zajęła się obsługą digitalową cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu Narodowa Loteria Paragonowa, organizowanego przez Ministerstwo Finansów.

Więcej

'Posadź drzewo' - agencja interaktywna NuOrder dla TetraPak

Czwarta edycja kampanii zintegrowanej „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji

Więcej