Produkcja spotów i nośników wideo

Agencja interaktywna NuOrder oferuje kompleksową produkcję spotów wideo, filmów interaktywnych, nośników wideo wykorzystywanych w kampaniach performance i display (rich media).

 

 

 

Spoty wideo

 

W ramach strategii digitalowych oferujemy kompleksowe usługi w zakresie kreacji i produkcji wideo. Nośniki mogą być dostosowane do uwarunkowań kampanii display lub w razie potrzeby, mieć uniwersalną formułę pozwalającą na wykorzystanie w innych kanałach komunikacji. 

Współpracujemy z doświadczonymi teamami realizatorskimi i ekipami postprodukcyjnymi.

Digitalowe filmy interaktywne

Kompleksowo realizujemy filmy interaktywne – od produkcji wideo, poprzez projektowanie i produkcję interface’ów, po badania UX.

 

Nośniki wideo do kampanii display

Duża pojemność informacyjna nośników wideo pozwala przedstawić konsumentom ogromną ilość informacji, wygenerować głęboką interakcję i zaangażowanie np. poprzez formaty Rich Media czy interaktywne wideo.

Kampanie inteaktywne z wideo:

Dział performance marketingu naszej agencji interaktywnej wspiera klientów w kompleksowym projektowaniu i prowadzeniu digitalowych kampanii wideo rozliczanych w dowolnych modelach: od efektywnościowego CPV i CPE po zasięgowy CPM.

Digitalowe kampanie wideo realizujemy na dowolnych platformach i sieciach – od YouTube poprzez poszczególne playery, po nośniki rich media.

Podstawowym kanałem kampanii wideo w Internecie jest platforma YouTube. YouTube (In-Stream Video Ads) to najważniejszy serwis video w Polsce: jego zasięg to ponad 16 mln użytkowników, czyli 70% użytkowników Internetu w Polsce

Benefity kampanii wideo na YouTube:

  • Płatność dopiero po obejrzeniu 30 sekund video przez użytkownika
  • Możliwość pominięcia reklamy dopiero po 5 sekundach
    (pierwsze 5 sek. reklamy - obowiązkowe)
  • Niepomijalne nośniki display (9 sekundowe)
  • Ogromny zasięg kampanii display przy bardzo niskich kosztach.
  • Reklama przy legalnym kontencie (emitowana tylko na oficjalnych kanałach)
  • Synergia z innymi nośnikami i narzędziami Google’a

Możliwości zarządzania kampanią dispaly-wideo:

  • Możliwość precyzyjnego targetowania reklam.
    • targetowanie demograficzne: wiek, płeć
    • geotargetowanie; targetowanie po frazach kluczowych
    • targetowanie kontekstowe po tematyce kontentu
    • możliwość wykorzystania mechanizmu remarketingu
      (reklama wyświetlana jest osobom, które wcześniej np. odwiedziły nasz serwis)
  • Pełna kontrola nad miejscami emisji reklamy
  • Pełna kontrola nad budżetem (np. ustawianie dziennego limitu)
  • Możliwości optymalizacji/zmiany parametrów w trakcie kampanii
  • Możliwość budowania ruchu na serwis (po kliknięciu w reklamę użytkownik trafia na serwis)